Juuuutmaning.

ta dom 20 sista männen från sin telefonbok

1. Mickael Replay
2. Micke
3. Mikael S
4. Niclas O
5. Nico M
6. N´Annirs
7. Pascal J
8. Pelle
9. Pärra
10. Reine
11. Renner
12. Robert N
13. Roppin
14. Seffa
15. Spira
16. Stefan N
17. Stårch
18. Tobbe Berging
19. Tommy J
20. Waldner


Har du pussat nummer 7?
Tror inte det faktiskt.

Känner du nummer 16?
Produktionschefen på Acb, jo, det gör jag väl.

Bästa minne med nummer 9?
Har många goda minnen med min bror :)

Skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
Självklart skulle han få sej en kram :D

När ska du träffa nummer 4?
Ingen aning, vi ses nog ute i vimlet vad det lider.

Hur är vänskapen mellan nummer 6 & 7?
Dom känner inte varandra.

Är nummer 5 söt?
Klart han är :D

Vad är det bästa med nummer 20?
Att han är snäll, trevlig och rolig att prata med.

Första intrycket av nummer 16?
En människa som svettas mycket..hehe

Hur länge har du känt nummer 12?
Lite mer än ett år

Hur träffade du nummer 3?
Vet inte riktigt, men det var genom hans syskon iaf.

Har du varit i nummer 11 hus?
Nää.

När nästa gång ska du träffa nummer 15?
Vet ej, men hoppas på ett dunderkalas i Oslo snart :)

Är du vän med nummer 8?
Ja, det hoppas jag..haha

Skulle du kunna gå ut med nummer 19?
Truckchefen på Acb, tror inte det..

Har du gått på bio med nummer 12?
Nä, det har jag inte.

Vad pratar du och nummer 18 om oftast?
Vi pratar inte så ofta och när det väl blir så brukar det bli skoteråkning.

Har nummer 20 ett förhållande?
Japp, med sin fru får vi hoppas.

Har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
Nja, inte vad jag tänkt på.

Hur träffade du nummer 11?
Han jobbar på Acb.

Vad har nummer 2 för favvo-mat?
Vet ej, men skulle tippa på grillat kött eller något.

Vem här är roligast?
Får nog lov att säga Pärra där.

Vem är mest högljudd?
NÀnnirs är högljudd som fan på jobbet.

Vem är tystast?
Seffa

Hur träffade du nummer 6?
Jobbade på Acb när jag började där.

Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 17?
Troligen leva som jag gör nu, men utan många roliga stunder :D

Vad skulle du göra om nummer 11 började dejta dig?
Om han började dejta mej? Börjar man inte dejta varann? Men nej, det är inget jag kan säga att jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mickes favomat är för övrigt tacos!

2008-01-18 @ 07:51:49
Postat av: Mamma Di

Jag orkar inte läsa alla dessa listor!!!!

2008-01-18 @ 09:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se