Mashbricks.

Jaha, då har man först och främst blivit ett år äldre, det gick fort, 22 år och har ännu inte gjort någonting med mitt liv..hmm, satt och tittade på "Tour de ski" i söndags och insåg att fröken Kalla är två år yngre än mej och har redan hunnit uträtta dåd som har gjort henne känd i hela världen..orättvist!

Födelsedagen tillbringades på bästa möjliga sätt, spelade Melodifestivalen-spelet och hade det riktigt trevligt,
även fast Lag "Emma med ett M" inte rikitgt hängde med, vinnarna var Lag "Kuk" (Kalsong, Underbyxa, Kalsong) och på en stolt andra plats kom Lag "Acb forever true". Det dracks både Sommarbris och Mora Nisse Shots..en hel dal öl och cider slank också ner. Fick många fina och välbehövliga presenter, TACK allihopa för allt jag fick och TACK ni som medverkade i partajjandet, samt ett TACK till mamma för korvstroganoffen som var min underbart goda "föllsedagsmiddag".

Första dagen som packare för andra gången idag, dagen gick riktigt snabbt, bedrev de första 3 passen på manuella eftersom det bara var 2 stationer på robot. Stod på manuella mellan Viktor och Anna och blev kallad det ena och det andra, då var man både en Flodhäst och ett Sumo..jaja, kul hade vi iaf.
Fick även provsitta nya massagestolen idag med the kiropraktor, kändes lite obehagligt att ligga i den första gången, men den var ju för fan helt fenomenal, var väldigt skeptisk till den i början, men den "scannar" som av kroppen och känner sedan vart man är spänd tydligen, vilket den också gjorde..helt sjukt att en stol kan veta det.
Dock var det ju kanske inte det roligaste heller att ligga där med massa folk som stod omkring och kollade på en, men jaja, den kommer iaf få många besök av mej.

Kollade klart på "På smällen" idag, inte riktigt så bra som jag hoppats, men det görs faktiskt väldigt lite bra film nu tycker jag, "Söderkåkar" från 1970 och "Åshöjdens BK" från 1985 är riktiga filmer/serier det.

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Bigsiss

"Fan vad coolt det skulle vara att röka en 500-lapp!
Hallå hallå, en gång så rökte jag en tusenlapp! Hahaha!

2008-01-07 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se