Ohja.

Jaha, då ska man försöka få något skrivet då,
blir nog inte så hemskt spektakulärt denna gång..mest en aning informativt.
Nätterna går jättebra och jag trivs som sjutton med folket,
dock skulle en ändring inte sitta helt fel!

Nåväl, nu är man iaf nyduschad och ska snart till å knalla på affären och handla lite proviant inför natten,
har faktiskt noterat hur hungrig man blir på nätterna, eller inte hungrig direkt, mest sugen.

Nä, nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer,
ska diska och plocka undan lite också så det ser lite respektabelt ut här.

Ps. Min granne håller på att slira runt i badkaret på andra sidan väggen tror jag.

/ Ellinor - Handdukstorr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se