Slår till.

..jag slår till med ännu en eftersom sömnen inte verkar vilja infinna sej..

Jag har:
snott den här listan från någon
- av någon på Bdb
rökt en cigarett
rökt en cigarr - Nyår 2003-2004 är en gång jag minns iaf.
varit hög
varit full
hånglat med någon av samma kön
varit kär
blivit dumpad
dumpat någon
fått sparken
varit i knytnävsslagsmål


rymt hemifrån
haft känslor för någon som inte känt samma sak
blivit arresterad
hånglat med en främling
gått på en blinddejt
ljugit för en kompis
varit kär i en lärare
skolkat någon gång - haha, med Ida
legat med en medarbetare - ooyeah!
sett någon död
varit i kanada
varit i mexiko


varit i USA
flugit
spytt i en bar
sett en del av mig själv brinna
varit på festival - storsjöyran in our hearts!
ätit sushi - så jävla gott!
åkt snowboard
crowdsurfat under en konsert
varit i ett våldsamt förhållande
tagit smärtstillande
älskar eller saknar någon just nu
legat på rygg och sett molnen flyga förbi
gjort en snöängel -
ett måste varje vinter!
Smuglat öl från Tyskland

haft ett the-party
byggt ett sandslott
hoppat i en vattenpöl
lekt uppklädd
hoppat i en lövhög
åkt släde
fuskat när jag spelat spel
varit ensam
somnat i skolan/på jobbet
använt ett falskt id


blivigt tagen i tullen
tittat på en solnedgång
varit med i en jordbävning
rört en orm
sovit under stjärnorna
blivit kittlad
blivit rånad
blivit missförstådd
tagit hand om ett råddjur/get
vunnit en tävling
gått mot rött
blivit avstängd från skolan
varit i en bilolycka
haft kramp
känt mig som en utstött

ätit ett helt glasspaket på en natt
dansat i månljus
hatat mitt utseende
varit vittne till ett brott
ifrågasatt mitt hjärta
sparkat nån som ligger

gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
varit vilse
- på gröna lund, shit va läskigt det va!
varit på andra sidan landet
simmat i havet
känt som om jag håller på att dö
gråtit mig själv till sömns
lekt polis och rånare
sjungit karaoke
betalat för mat med bara mynt
gjort något med dig själv som du inte borde gjort
busringt
önskat jag vore någon annan.
fångat en snöflinga på tungan
dansat i regn
skrivit ett brev till tomten

åkt med en polisbil
tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
blåst bubblor
gjort upp eld på en strand
förstört en fest 
åkt rullskridskor
fått en önskan inslagen
haft sex med en apa
burit pärlor
hoppat från en bro
ätit hund-/kattmat - erika sa att torrfodret smakade hårdbröd, var ju tvungen att testa.
kysst en spegel
sjungit i duschen
burit en svart klänning
drömt att jag gift mig med någon
drömt att jag haft sex med någon
- senast inatt ;)
limmat fast min hand i något
blivit jagad
gjort inbrott

fastnat med tungan i metall
pussat en fisk
suttit på ett tak
skrikit så att jag inte fått luft
byggt en kärra
pratat i telefon i mer än sex timmar
stannat uppe hela natten
inte duschat på en vecka
plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
älskat någon på riktigt
blivit älskad.
klättrat i träd
haft en träkoja
är rädd för att titta på skräckfilm ensam
tror på spöken
burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
spelat kyckling
haft ett förhållande i mer än ett år
blivit puttad i en pool med kläderna på
- pappa är boven i dramat.
blivit tillsagd av en främling att jag är het
brutit ett ben

haft sex med en främling
fångat en fisk och sen ätit den
fångat en fjäril
skrattat så mycket att jag grät
gråtit så mycket att jag skrattade
fuskat på ett prov
haft en Britney Spears-skiva
glömt någons namn
sovit naken
svimmat
gråtit på tunnelbanan
haft sex på offentlig plats

klappat en krokodil
snattat
drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
pratat med en främling i mer än fem minuter
gett en uteliggare mer än 50 kronor
spottat på någon jag ogillat
hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
haft sex i en IKEA säng - det är inte så att jag frågar direkt.."ursäkta herrn, skulle du kunna sluta jucka ett tag och svara mej, är detta möjligtvis en IKEA-säng?"
haft sex i en IKEA säng på ett IKEA varuhus
jag kan skriva utan att titta på tangenterna
dansat i mer än 4 timmar i streck
ätit gul snö
haft minnesluckor pga. alkohol
hatat mitt jobb
spelat bingolotto

stulit en bil
varit med i en film - egenproducerad.
varit med på tv - spice up your life, har varit med som Geri i Spice Girls på Tv4 Jämtland.
bott i ett annat land än Sverige
ljugit i det här formuläret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se