Duo.

Nu är jag inte längre solo. Kan numera kalla vår lilla grupp för duo. Hämtade en mycket full Daniel borta på Galhammarn och fick han nätt och jämt att sitta still i bilen. Det slutade med att han satt på "fönsterkarmen" och hejade på alla vi körde förbi och jag medans jag körde höll ett krampaktigt tag i hans byxor även fast han försäkrade att han inte skulle ramla ut.
Väl hemma ville han också ta en tur på cykeln och lovade mig tusen kronor om han ramlade. Han blev inte tusen kronor fattigare och jag blev inte tusen kronor rikare. Han höll sig på däcken med andra ord. Gick med tunga ostadiga steg uppför trappen med mig som knuffade på bakom så han överhuvudtaget skulle ta sig upp utan att ramla bakåt. Sedan blev det en promenad på Svensta för att piggna till.

Kissen har inte kommit in i natt heller, han har visst blivit som förbytt. Katterna har aldrig varit ute på nätterna annars, men nu verkar dom (iaf Kissen) inte gilla den ohyra som har flyttat in i deras hus (dvs jag och Daniel). Gizmo är i allafall inne. Tur det så en katt är i behåll när herrskapet kommer hem.

Satan vad jag har uppdaterat dom senaste dagarna, har haft ganska lite att säga, men ett enormt sug att skriva och uttrycka mig själv. Gjorde en header till Emmas blogg ikväll. Ska göra en ny lite snitsigare så fort jag har kunskaperna inom räckhåll. Men just nu ser dom ut att vara borta vid Börtnan med alla html koder och kodmallar och skit.

Nåväl, nu ska jag se hur min lilla illbatting till karl mår och jag säger som Erika: Tur att vi inet behöver vänta med att åka till Rätan tills Daniel är körbar. (Tillägg av mig: För det kommer ta veckor).

Kommentarer
Postat av: Erika

Det kommer ju ta flera veckor allafall eftersom ni fortfarande ligger och sover..........

2008-07-05 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se