Solo.

Jaha, så blev man solokvist då. Och alla bloggar är lästa. Vad tänkte jag att jag skulle ha för mig halva natten då?
Har suttit ute på altanen och mumsat godis med Danne och David, som iofs intog mer än godis. Lite mer starkvaror blev det åt gossarna. Skulle skjutsa bort dom till Galhammarn där det var partey, men hann inte mer än till Ica innan Halvar och Pontiacen kom och skulle hämta dom. Och vad väljer man att åka i, en pontiac eller en saab med trasig dörr som låter konstigt? För mig är valet ganska enkelt. Dock hade vi det ju så stämningsfullt och mysigt i bilen. Nervevade rutor och "Sommartider" strömmande ur högtalarna på hög volym. Men men, kanske blir lite mer gliding sen om jag ska hämta min kära pojkvän som jag befarar kommer vara ganska rejält på trycket efter en hel upplaga av klunkar av Mümmelmann.

Lyssnade på ljudboken "Vad gör alla superokända människor hela dagarna" skriven av Fredrik Lindström idag på jobbet, efter ett och ett halvt pass var boken slut. Snopet. Så jag lyssnade på halva en gång till. Bra kan jag inte direkt säga att den var, men man flinade lite för sig själv då och då. Boken "Att älska som en porrstjärna" har jag dock givit upp lyssnandet på. Eftersom min mp3 inte innehar diverse nymodigheter så börjar den om från början på varje kapitel varje gång man stänger av den och sätter på den igen. Vilket kan bli ganska många gånger på en arbetsdag. Samt att varje kapitel är ca 20 minuter så det blev jobbigt i längden så jag sket helt enkelt i den boken.

Nej, nu ska jag se om det är några roliga typer inne på msn alternativt surfa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se