Denna eviga studentyra.

Har lagt beslag på Emelies dator nu när man befinner sig inom Odensviksvägen 12b´s väggar,
Danne håller på att lära sig att spela gitarr och jag väntar bara på att Danne ska hitta ett trevligt parteey som vi kan knalla på.

Helgens tidigare dagar har mestadels spenderats uppe på Los Terassos hos Sophie, mycket trevligt folk och god dricka. Var nere på staden och shoppade samt tittade på studenterna i Torsdags, och jag kan lätt säga som Sophie: "Jag skulle lätt gå om dom där 3 åren för att få uppleva den där dagen igen", så underbart roligt man hade då. Sjukt kul.

Sedan flödade Räzen på Krondikesvägen och allt var på topp, dock var vi lite sent ut och Österängsparken var i princip tom, så även vid Rådhuset. Försökte på alla sätt att få med våran vän Görel utan att han skulle bli överkörd av bilarna.
När det var dags att knalla hem så försökte jag och Görel på alla vis att få lift med polisen hem. Görel gick med en halv meter lång käpp och haltade, men det gav ingen skjuds av de jävlarna. Sen försökte vi också med att jag hade en leverskada eller ett diabetesattack, men inget av detta hjälpte. Vi fick därför använda våra apostlahästar och knalla hem, snodde ett 5 meter långt dräneringsrör som låg och skräpade vid ett vägbygge och tog en sväng om med det i rondellen utanför lägenheten.

Igår var det meningen att det skulle bli en smula lugnt, men icke, det var bara att ta på sig partypjuxen och åka upp till Krondikes igen för att dricka lite Räz. Bestämde i fyllan att det blir Spanien i Juli. Härlish.

Så, nu är vi då framme vid nutid och som sagt väntar jag på att Danne ska finna ett parteey.

Sophie och min Emelie har verkligen något visst. Dom är helt crazy.

Och Sophie, du är min bäste-gå-bort-Sophie (You know what I really mean..haha).

Tata!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag hoppas du vet att du ska hjälpa oss att flytta, jag hjälpte fan inte dig utan att få nåt tillbaka!!

2008-06-08 @ 13:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se