Listisch.

Vad hände/ händer?

För 5 år sen:
Gick jag i ettan på Hantverk Textilprogrammet på Pc och levde rullan utanför krogen då man ännu inte hade åldern inne för att entra Källarns lokaler (innestället på den tiden)

För 3 år sen:
Tog studenten och var med om den bästa dagen någonsin. Jobbade på Östgärde på sommaren och upplevde långa sommarnätter med mina vänner :)

För 1 år sen:
Knegade på Acb och träffade Mr. Berglund. Bodde på Ängesvägen 11b i Svenstavik.

För 3 månader sen:
Planerade slutet på min Acb vistelse och vart hän jag skulle ta vägen nu. Lägenheten var uppsagd och en lång ovisshet låg framför fötterna.

Igår:
Var i Skucku på Acb möte och käkade hamburgare. Åkte till Rätan i spöregn och tog sedan en tripp runt de närliggande byarna för lite viltspaning (hare, räv, fjäderfän samt ett oidentifierat djur som Erkki såg). Var även i Klövsjö hos min vän Görel och tittade på fotboll och käkade chips med dipp som kittlade på tungan.

Imorgon:
 Ska jag fördriva förmiddagen på Acb, sen blir eftermiddagen oviss. Kanske en sväng ner på Svensta för en glass om vädret tillåter :). Någon som vill joina? Möjligtvis en tur till Södra för att hälsa på mina gamla co-workers!

Om ett år:
Är jag nästan säker på att jag jobbar på Acb fortfarande (vill verkligen inte), hoppas iaf på att ha kommit upp mig lite mer än packen då. Bor någon annanstans än i Bingsta och kanske har en liten jycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se