Hemskt mycket hej.

ACB
Natten har kanske gått hur sakta som helst,
men vad gör egentligen det när man får vara i goda vänners lag?
Iaf några av dom är riktigt sköna typer.
Och dessutom bjöd Crackie på smörgåstårta inatt,
det var verkligen inte dumt..satan så god den var!
Gjorde något som jag aldrig trodde skulle hända på vårat skift,
vi spelade något annat än utslagspoker,
nämligen Neger och President..det var spännande utan poker.
Dock är jag så fruktansvärt less på att vi tydligen måste ha väldigt dålig lön på Acb,
för tydligen så kan inte ens vissa köpa kortlekar själv utan måste ta med sej dom som finns där hem.
Köpte en kortlek häromdagen för att dom andra var så slitna,
hann väl spela en vecka med den innan den var puts väck liksom alla andra kortlekar är.
Klåfingriga jävlar!

BAR
Har införskaffat del ett i bardisk-bygget,
kan bli svårt att få tag på del två men ska försöka in i det längsta.

PÅSK
Nu är det Skärtorsdag, med andra ord så ska vi hylla alla EMO´n idag.
Är det bara jag som har så kass humor?!
Jag har redan fått ett påskägg med massa smaskens och en bukett med tulpaner som står på mitt köksbord.
Dock har jag ingen vas, men ett latteglas gick lika bra.
Ikväll blir det Klövsjö med Räz och Mario Kart i en härlig symbios..kommer nog bli grymt kul hoppas jag.
Jag och Göran ska ju bli roomies i helgen. haha.
Har nästan chaufför tills på lördag också, härligt.
Har tänkt på en sak som egentligen är ganska konstig, jag kan se fram emot något i flera dagar och riktigt längta efter det super duper mycket, men sen när jag sitter och funderar bara några timmar innan det ska ske så kan jag känna att jag inte längtar ett dugg, det känns som om det inte kommer bli något kul och som om det bara är slöseri med tid och pengar att göra det. För att sedan någon timme senare vara pepp som fan på det igen.
Känns wierdo det där, varför är det då tror ni?!

118100
Emelie berättade idag att 118100 i April kommer att lansera en ny tjänst, en tjänst där man kan skriva till dom och fråga exakt vad man vill och sedan få ett svar på det. Och självklart så var jag ju tvungen att prova det (det är tydligen någon prövotid nu eller nåt), jag skrev och frågade varför alltid Kineser har rakt hår, och svaret kom som följande; "Kineser har rakt hår pågrund av att de har raka hårsäckar, är hårsäcken rak får man raka hårstrån. Längst ner i hårsäcken finns papillen, fylld med nerver och blodkärl, den ansvarar för hårets tillväxt". Jag vet att till exempel min vän Ida alltid har undrat över detta och nu har du ditt svar.
Nästa fråga att ställa var hur mycket världens tyngsta bäbis vägde och svaret blev: "Den kanske största av alla, Ademilton Ramos dos Santos, son till Francisca. Pojken som föddes i januari 2005 i Bahia, Brasilien vägde imponerande 7,6 kilo vid födseln". Tänk er alltså att klämma ut en kluss på nästan 8 kilo, det är sjukt. Stackars den där Francisca säger jag bara.
Har också skrivit och frågat: Vad fyller människan för funktion, men det behövdes tydligen extern hjälp för att ta reda på så det får jag återkomma med.

MUSIK
Ska försöka styra upp en påskskiva också, dock är jag så dålig på vilka låtar man ska ha med för att man ska tillgodose allas önskemål av musiksmak. Men med min auto-bahn-breda musiksmak borde det vara det minsta problemet. Dock har jag förälskat mig i en låt som mest troligt inte går att få tag på till skivan, nämligen låten Björn Gustafsson sjöng till Carina Berg på melodifestivalens deltävling i Linköping. Så fucking härlig!

TILL MIN MAMMA
Ja mor, du får gärna anmäla mej till 40-års festen och som sagt så vill både jag och herr skinhead äta påskmiddag på lördag.

/ Ellinor - dags att sova.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tyckte att den andra spalten i denna blogg var mest intressant. Dock tycker jag att ni kan skippa skalet på påskafton, det kommer nog bli minst lika livat på thunell. En kram eller två slår väl lätt skalet.

2008-03-20 @ 08:26:07
Postat av: Mamma Di

Jag har nu mailat kusin Johnny om svar att du vill med på kalaset och så tror jag oxå att det kan bli kul på Thunellvägen på lördag. Allt är ju vad man gör det till eller hur?

2008-03-20 @ 10:32:12
Postat av: Felicia

Hahahahahahahaha! Fy fan va du är knäpp!! :) De där med 118100 va riktigt roligt! Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se