JÄD.

JÄD = Jag Är Duktig!

Jag har hunnit med mycket sen jag kom hem från Sundsvall faktiskt,
tänkte lägga ut lite bilder från den vistelsen, men jag har inte tid just nu och jag kände att ett inlägg innan det är dags att trava på jobbet är ett måste, om inte annat för att berätta vilken duktig människa jag är.

När jag kom hem igår från Rätan, (snälla mamma och pappa skjutsade mej),
så började jag läsa lite körkortsteori, dock blev jag ganska fort less på det så jag började städa och diska istället.
Kom på att om man städar ett rum i taget så blir det lättare och det går fortare än om man går runt hela tiden, men ser helt enkelt resultat snabbare.
Så jag satte igång å gnodde, gick ner och stoppade i en maskin med tvätt,
städade köket, tvättade, städade hallen..tvättade, tvättade och tvättade, tvättade upp varenda liten palta i hela lägenheten, inklusive alla lakan, gardiner och handdukar som inte orkats med förut.
Hängde all tvätt på mina underbart braiga torkställningar från Rusta och tyckte att jag var riktigt duktig.
När jag sedan hade hängt upp det sista plagget på min fina torkställning från Rusta och stod där med händerna i sidorna och såg riktigt nöjd ut, segnade ställningen ner och gick sönder mitt framför ögonen på mej - vad är det egentligen för skitstål dom är tillverkade av? Men inte grät jag för det, jag skrattade snarare med tanke på den syn det måste ha varit för Daniel som satt i sängen och såg spektaklet..haha.

Så på torsdag är det tänkt att det ska bli städning av vardagsrummet och gardinupphängning (köpte nya på IXO-house idag).

Ja, i morgon bär det av mot Norge med flickorna, har varit hos Iddelin och skrivit CV idag, får hoppas att dom nappar på min arbetslivserfarenhet.

Nu är det dags att jobba, hur det nu ska gå med huvudvärk och ingen sömn,
men jag glider fortfarande på glädjevågen sen tidigare idag..Jag KLARADE nämligen TEORIPROVET idag!!

/ Ellinor - en fullfjädrad bilförare i teorin.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Duktiga flicka på flera sätt!
Puss

2008-03-04 @ 07:52:49
Postat av: Erika

Duktig du är! Stolt storasyster!

2008-03-04 @ 09:23:16
Postat av: Felicia

Men grattis fan va gött å ha klara de!! :D Ja vet själv hur glad man blir! När ha du uppkörning då? De är du som är chaffis i sommar då ;P Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se