Jobbcoach.

Jaha, idag har jag varit uppe på Norra och fått en sk jobbcoach,
en mycket trevlig kvinna vid namn Lena.
Satt där och diskuterade allting över en kopp kaffe,
och jag kan lova att kaffet smakade tusen gånger bättre i min Fjäll Räven mugg än i dessa sketna Acb muggar,
ska ta med mej min mugg på jobbet inatt.

Kom på att jag faktiskt har glömt att berätta om tillverkningen av min och Görels Fender Stratocaster,
det går framåt iaf kan jag säga. Bilder kommer när den är klar!

Jäjä, ingen som kan något om HTML-koder?
Skulle vilja piffa upp bloggen litegrann, göra den lite mer personlig,
men jag är ju ingen direkt höjdare på det där och min karl som faktiskt har gått och lärt sej sånt kan inte heller.

Nä, nu ska jag nog kika lite på Rent Hus innan det är dags att duscha och knalla på jobbet.

/ Ellinor - from the stratocasa!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Trevligt med lite uppdatering!
Har Erika frågat Dig om presentkortet till kusin?
Puss

2008-03-27 @ 07:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se