Om du lämnade mig nu.

Jaha?! Det var alltså inte mer folk i Rätan?
Dåligt av Rätansborna att inte kunna gå ut ur sina hus och masa sina trista liv bort till gammelgården och pimpla lite, så klagas det över att det aldrig händer någonting. Vad är det för jävla inställning?
Okej, jag har också klagat, mer än en gång, men jag brukar iaf vara med när det väl händer något.
"Det är pimpeltävling idag, vad roligt att komma ut i friska luften och fiska lite, men det är nog roligare att sitta framför Tvn idag, Tvn var ju rolig igår och i förrgår och dan innan det".
Blir så less, tror knappast att det blir något mer av den här varan, folket kommer tröttna på att hitta på saker om ingen kommer, fattar ni inte det?! Byn kommer dö ut, alla vill flytta härifrån för att det inte händer något.
Lelle och Ingela sviker iaf inte, men det var ju som sagt bara hårdningar som var på isen idag :).

Nåväl, nog med klagerier, sitter här och dricker en wonderful kopp med Cafe au lait och lyssnar på Elton när han sjunger sitt, enligt mej, största mästerverk, Goodbye Norma Jean.
Idag lagade mor min till en riktigt smaskig rätt som tydligen hette Biff ala Lindström paj eller vad det nu var,
men Micke, som alltid ska få in sej själv i alla sammanhang, sa att den hette Biff ala Lindblad paj.

Ikväll blir det melodikväll i huset på Thunellvägen, 7 personer, popcorn och fruktsallad, kan det bli bättre?

Dessutom vart jag lite skraj igår om Pärra Potatis skulle komma hem i Påsk eller inte,
men det skulle han. Myys. Då blir det partajj. Har dock inte kommit fram till ännu vad det kan tänkas bli för förfest.

Nåja, nu ska jag sluta. Och glöm inte att: At ingenium ingens inculto latent hoc sub corpore

/ Ellinor - icke ett melodifreak, men vad ska man annars göra? Det anordnas ju inget i byn..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är pimpel-sm i Sundsvall i helgen så de som brukar vara med var nog där!

2008-03-15 @ 19:11:28
Postat av: Ida

Svar till: ?
Okej, men jag tror nog inte att alla Rätans bor var där. Må ju kunna visa lite intresse för hembyn när det väl händer något anser jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se