Som vanligt.

Hela natten på Acb har gått ut på att se snygg och upptagen ut,
så det är som vanligt alltså.
Hade en väldigt intressant diskussion i natt, om snoppar faktiskt,
mer förtäljer jag icke om detta samtalsämne då det kan verka stötande för vissa läsare.
Men kul hade vi. Roligaste tiden på Acb är som sagt nu.

Min nyinköpta kortlek till Acb håller verkligen inte måttet,
köpte den på ÖB häromdagen för 7 kronor,
för sånna enorma summor ska man väl kunna få lite kvalité tycker man,
men icke. alla vet vilket kort som är skavt i kanten. Spader tio.

Bedrev annars mesta delen av natten med att spela QuadraPop,
försöker slå mitt rekord som är för pinsamt för att nämnas.
Annars spelade jag och min, en aning morbida, dödspolare Görel luffarschack på underlagsplattorna,
Görel vann. Någon gång ska vi också ta ett parti vanlig schack, vi filosofer emellan,
sitta över bordet och slänga ur oss djupa citat. För det är som sagt inte skägget som gör filosofen.

Jag är sjuk, har en störning i min hjärna,
när jag skriver vissa ord måste jag radera dom och skriva om dom igen även om dom är helt rättstavade,
vet inte varför, jag bara måste.

Funderar på om jag ska åka till Rätan nu klockan åtta eller om jag ska vänta med det och åka klockan ett istället,
kan ju vara skönt att ligga på lur och kika på en film innan man drar sej iväg till sin hembygd,
kanske ska höra med ongen vilken tid hon åker. Vi kanske kan göra sällskap?!

Nu ska jag kika runt lite mer på jag vet inte vad och kanske se en film om jag kan bestämma mej för vilken.
Men innan jag avviker önskar jag alla en trevlig helg!

/ Ellinor - att vara eller icke vara..

Kommentarer
Postat av: Mamma DI

Ja Du är så rolig i dina kommentarer! och uttryck!

2008-03-14 @ 07:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se