Ålder?

Vad är din mentala ålder ?

Stämmer = fet text
Stämmer inte = vanlig text

Vet hur man kokar kaffe
Tvättar kläder själv
Kan laga mat själv
(Makaroner och korv?!)
Tycker att politik är spännande
Mina far- och morföräldrar är intressantare än mina vänner.

TOTALT: 3

Går i skolan alla veckodagar
Har en penna med mig överallt (allafall på jobbet)
Har aldrig fått kvarsittning
Har sett talkshows
Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
Dricker kaffe minst en gång i veckan
(helst en gång i timmen).

TOTALT: 4

Vet hur man startar en diskmaskin
Kan räkna till tio på ett annat språk
När jag säger att jag ska göra någonting, så gör jag det
(händer väl att det skiter sig emellanåt)
Föräldrar kan lita på mig
Kan klippa gräset
Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt

Kommer ihåg att vattna blommorna
Pluggar när jag borde
Lyssnar och tar till mig på lektioner
Kommer ihåg att mata djuren

TOTALT: 7

Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
Kan städa upp efter mig själv
Det första jag gör när jag vaknar är att dricka cola light
Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
Förstår skämt första gången jag hör dom
(Oftast)
Kan skriva snabbt på tangentbordet

TOTALT: 5

Har kommit på att vädret ändras varje timme
Kan se något hett utan att tänka på sex
Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
Kan läsa ut en bok

TOTALT: 2


Min ålder: 21 år.


Kommentarer
Postat av: Pappa Din

Du är väl 22?

2008-11-11 @ 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se