En liten lista i all välmening.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När den evinnerliga arbetsdagen äntligen var till ända och jag fick sladda hem i vinternatten med min pigga lilla japanare.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en klubbad säl.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Uppdaterade mig lite i bloggvärlden.
Det sista du sa högt: "Ni har ju mat, sluta tjata" (till katterna alltså).
Det senaste någon sa till dig: mjauuuu. Nämen det var nog "Ses i morgon halv 10".
Vad har du druckit idag: Mycket stora mängder kaffe, nästan så mycket att det kan vara farligt.
Vad var det senaste du åt: Ett ägg och en ostmacka.
Vad var det senaste du köpte: Tyvärr så var det inget roligare än bensin till Lill-nissen.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Bruuun.
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt, halt, kallt, snöigt.
Godaste glassmaken: Ben and Jerrys vad den nu heter. Den som det är en salig blandning av massa gött i.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på det när jag upplever det.
Sover du tungt: Haha, ingen sover tyngre än jag.
Drömmer du mardrömmar: Ja, det gör jag. Dock händer det inte speciellt ofta.
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar mitt jobb, men jag hatar mitt arbete.
Favoritklädsel: Mjukisbyxor och t-shirt.
Favoritlåt just nu: Vet fan inte vad den heter, men den går varm till och från jobbet.
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg.
Vad gör dig glad just nu: Att jag är hemkommen och välbehållen från jobbet. Halkan är inte att leka med, även om jag upptäckt tjusningen med handbromssladdar så det bara skriker om det.
Vad ska du göra härnäst: Besöka den majestätiska porslinsfiguren i rummet som kallas toalett.
Höger eller vänsterhänt: Höger (högerhänta lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta..jeeej!).
Humör just nu: Känner mig ganska likgiltig till allting. Hoppas att svaret på min fråga snart kommer till mig.
Favoritgodis: Choklad. Lovely drug!
Kläder just nu: Underbyxor, bara underbyxor.
Sommarplaner: Dricka razz nätterna igenom med mina kära vänner.
Hur många kuddar sover du med: Just nu ligger det faktiskt 5 i sängen. Vanligtvis sover jag med en.
Spelar du något instrument: Fender Bender 2000 i bandet "Screw matfett".
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska till bedrövelse.
Vad är viktigast för dig: Att de i min närhet mår bra och är lyckliga.
Är du kittlig: På väl utvalda ställen, dock avslöjar jag dom inte.
Snarkar du: Pinsamt nog händer det att jag drar av en liten snark ibland. Dock snarkar jag inte jämt, bara en snark någon gång ibland som sagt.
Stjärntecken: Stenbock.
Äckligaste insekten: Spindel. Fyfan vad dom är discusting. Vet inte hur många gånger mitt hjärta frusit till is och jag nästintill tagit mitt pick och pack när jag sett en spindeljävel.
Stökigt eller välstädat: Vill gärna ha välstädat, men är ganska lat så det är gärna stökigt.
Längtar du mest efter just nu: Att bo i ett hem där jag känner mig som hemma och trivs och inte har alla mina saker utlokaliserade runt om i kommunen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se