Såja.



Mitt i detta kaosets stund så kom jag att tänka på en sak, fy fan vad jävla egoistisk man är egentligen. Det är hemskt hur man lever, bara strör pengar omkring sig på inte ett jävla skit. Man klagar över att man har lite pengar i slutet av månaden, man klagar över att man inte har några snygga kläder, man klagar över att maten är äcklig. Vad i helvete håller man på med? Bara massa klag när det finns människor i krisdrabbade länder som kanske inte ens har rent vatten, eller andra saker som vi ser som en ren självklarhet. Dom bor i hyddor eller kanske inte ens har tak över huvudet. Vilken jävla värld vi lever i alltså. Man är ju helt dum i huvudet.

Tog därför beslutet att skaffa mig ett fadderbarn, nu är det gjort och det ska bli så roligt att få höra och se vem han/hon är. Så gör som jag, även om ni har en usel lön och kanske inte så fett ställt så va fan, 250 spänn i månaden som ni ändå hade gjort av med på ingenting. Bättre att ge dom till andra mer behövande människor.

Kör på den gamla klyshan: "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något".

Fan, jag är nästa moder Theresa.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk om alla vore som du . . . jag har också funderat på att skaffa ett fadderbarn med det har liksom inte blivit av :/ Puss

Postat av: Camelot

Håller med!! Du är bra duktig du Ellinor.. tummen upp puss&kram

2008-11-25 @ 14:43:38
URL: http://vamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se