Brydd?

Man blir ju brydd för mindre, hade 34 läsare igår, men enligt kommentarerna var det bara 6 läsare. Varför kan ni inte kommentera?

Skulle lägga ut lite bilder idag på baren tänkte jag, men jag hittar inte adaptern till minneskortet som vanligt.

Idag har Irene varit här på fika och sen kom Crister på medda, andra dagen i rad det kommer middagsgäster, det är trevligt.

Sophie, nu har jag bestämt vad jag ska beställa från Gina. Skickar ett sms sen så kan du beställa. Hur låter det?

Har ingen motivation till att skriva eller rita något idag. Adjö.

Kommentarer
Postat av: micke

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen , du måste ju rita dina berömda gubbar för bövelen

2008-10-29 @ 21:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se