Elliiicious - a little piece of maräng.


Måste medge att jag är aningens sliten vid det här laget. Som ni kanske märkte på mitt föregående inlägg så vart det ganska sen sänggång. Somnade ca 01.00. Med andra ord fick jag 3,5 timmars välbehövlig sömn. Gitarrbygge har det också blivit idag, kan säga så gott som att grunden till "Flying V" är klar om inte arbetsmyrorna borta på Krondikes har arbetat mer med den.

Lite sömn på det här skulle vara grädden på moset det faktiskt, men jag måste ju nästan titta på Tila Tequila innan det är dags för bädden.

Stod en timme på jobbet i morse, sedan var tydligen motorn till den förbannade linan bytt och det kunde rulla igen. Fan. Dock fick jag agera Larssa andra passet och fixa resaren, så jävla roligt att göra något annat än att packa för en gångs skull.

Tänk jag blir så less på människan så jag är färdig att strypa han långsamt till döds, det låter hemskt. Men så känner jag just nu. Ingenting duger tydligen.

I morgon fyller mamma år. Grattis mamma.

/ Ellinor
- schleten och irriterad!

Kommentarer
Postat av: Erika

Varför är du en sån pratglad person?

2008-10-21 @ 22:53:43
Postat av: Mamma Di

Tack för det!

Puss

2008-10-22 @ 07:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se