Gh in our hearts.


Jag gillar att rita egna bilder okej?! Men det tycker väl ni läsare om va? Har haft besök nu ikväll av Camilla, Allmighty och Emelie. Och det har som ni kanske förstår spelats Gh as usual. Tänt ljus har jag också gjort, hela 14 ljus brinner nu i mitt vardagsrum, det är mysigt att tända ljus på hösten när det är mörkt ute.

Allmighty ringde nyss och sa att det satt en lapp på min bil. Och det gjorde det faktiskt den här gången. Det är tydligen parkerinsförbud ute på gatan mellan 7-18. Vart fan ska jag stå då då hade dom tänkt? Jag blir så less, ska jag behöva parkera nere på stan och sedan knata dit varje dag jag ska ha bilen? Men här uppe är dom ju inte riktigt hundra i huvudet vad jag kan förstå. Besökare som kommer hit måste ha parkeringstillstånd. Jaha, så om någon med bil ska hälsa på mig måste dom först kuta in och hämta tillståndet innan dom kan parkera. Det är ju helt flängt. Dessutom får boende bara stå på parkeringarna här ute i två timmar. Fattar inte riktigt hur dom tänker.

Snart kommer karln hem också, han har fått packa idag. Stackars människa som måste stå på stället från helvetet, nämligen packen. Resaren hade tydligen strejkat också så tre stycken hade fått vika och tejpa alla tråg för hand. Det är till att tänka på produktionen även om det innebär att vara överambitiös. Hade jag varit där hade jag fan inte gjort det i allafall. Dåraktigheter att gå med på att överhuvudtaget köra när det är så.

/ Ellinor -
Emelie tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se