Jorå.

Ibland önskar jag att jag vore Anna Banana Svemark, även fast hon var otrogen mot Carina och Jarmo med Daniel Kilwik Olsen. Precis innan jag somnar tänker jag på Erkki Kyrkenen, och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Gälen Galt som inte har någon som helst smak i konst och Jelan skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Kenny och Lillian men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Lena Svemark och Malin Landén hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Mikael Berglund har sex med Pelle under min säng. När Roppin flirtade med mig även fast han var ihop med Spira hade vi sex, men då rådumpa jag honom dagen efter och berättade för Therese E att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa Ankan och träffa Christopher Edström för att snacka skit om Danill. / kundtjänst

Byt ut namnen mot det namn som kommer upp i telefonlistan när du håller neråt och slumpvis släpper!


Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att du tänker på mig när du somnar allafall=)

2008-10-16 @ 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se