Auld long syne.

Herrejösses vad roligt jag har haft vissa stunder på detta djävulsens påfund Acb idag. Skrattar sällan lite åt SBK´s snygga berättelser om saker och ting. Idag fick jag helt seriöst ont i magen när han berättade om skurmaskinen. Ja, vore det inte för arbetskamraterna, eller då framförallt SBK, eftersom jag inte är med någon annan, så hade jag nog inte varit kvar på Acb nu, hade sagt upp mig även fast jag inte haft jobb. Och där med jämt.

Nu har man just vaknat från sin dagliga efter-jobbet-sömn, den var inte speciellt behaglig denna eftermiddag eftersom jag hade the worst dream ever. Sånna drömmar gör att man blir rädd för att somna.



Här nedan följer ett bildspel på SBK när han ska lägga tillbaka dom fina stavhoppar-stavarna:



  

Så kan det som sagt se ut en dag på Acb.

Dessutom har jag funnit den vackraste låten på jorden, Auld long syne med Mairi Campbell och Dave Francis. Ladda hem den, den är helt ooootroligt underbar!





Kommentarer
Postat av: C

Hur mys som helst=) när ska vi busa då?

Postat av: C

Alltså låten;P

2008-09-11 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se