Bara massa klagerier.

Halsen gör ont. Som om någon tryckt ner ett rivjärn och drar upp och ner när man sväljer, det är inte skönt. Hade jag en Whiskey nu skulle jag ha testat den gamla beprövade metoden och hoppas att min hals blir bra. Men ingen Whiskey finns att tillgå. Dessutom har öronen fått sig någon släng av någonting också. Kan det möjligtvis vara Öroninflammation?
Inte ens handjäveln behagar läka. Det bara varar hela tiden. Fy sjutton.
Testade till och med morfin i morse för att bedöva min hemska sjukdom, men inte ens det hjälpte. Får nog gå på tyngre droger om det ska hjälpa.

Så nu lever jag på en diet av Bafucin, Ipren och Mer Apelsin. 

Eller hur fick jag till mycket klag i ett och samma inlägg?! Men finns det ingen annan som tycker synd om en så får man väl tycka synd om sig själv..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker synd om dig.

Vill du ha sällis är det bara att säga till :)

Puss!

2008-09-15 @ 16:18:24
Postat av: Pappa

Jag vill också ha whiskey för jag har också ont i halsen.

2008-09-15 @ 16:27:08
Postat av: Mamma Di

Stackars Er! men jag tror inte det hjälper med whiskey men som pappa brukar säga det kanske blir roligare att vara sjuk!!

Puss

2008-09-15 @ 16:29:05
Postat av: Ida

Stackare då!

Blir du hemma från jobbet och får olidligt tråkigt är det bara att hojta till - Ida "mellan två jobb" Norling finns till förfogande för att lätta upp stämningen :) Puss!

Postat av: camela

Det där lät inte kul.. alls. Hör av dej om du vill bli ompysslad, så kommer jag=) Puss&kram

2008-09-15 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se