Det sociala livet.

Som sagt Camilla, var inte brydd på om jag och Daniel kanske agerade något som grottmänniskor eller i allafall lite halvutvecklade homosapiens igår. Vi har nämligen gått en längre (mycket lång) tid utan att träna på vår sociala ådra. Någonstans mellan Maj och Juni försvagades den en aning och nu på slutet har den varit näst intill obefintlig. Man umgås i stort sett bara med dom man jobbar med, och dom är lika osocial som en själv. Så nu ska man ut i det sociala livet igen och förväntas vara en någosånär trevlig pratkamrat. Hur skall detta gå?
Mina senaste tre månader har ju gått ut på att prata med katten, hunden och kossorna och min minst lika osociala herre. Dessutom har jag glömt bort vad allt inom vett och etikett är, men jag har i allafall en bil så jag kan ta mig till alla mina väldigt sociala evanemang och sammankomster som kommer ske hädanefter. Det är i allafall vad jag vill tro.

Välkommen tillbaka till det sociala livet. Jomantackar.

Kommentarer
Postat av: Camela

Haha, de e lugge.. har inte varit så pratglad jag heller dom senaste dagarna. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se