Göttmos.

Ännu en brilijant dag på Acb Norra. Det går som fina fisken när man slipper stå på robot hela tiden. Rensa tankarna i all ära, men någon måtta får det vara. Fast egentligen förstår jag inte det där uttrycket "rensa tankarna", precis som om man kör in en toalettborste genom ena örat och gnuggar lite. Hur skulle det se ut om jag stod så på jobbet, det skulle inte se ut alls. Verkligen inte alls. Jag säger bara; "idag har jag tvättat öronen inte".

Nu är the apartment någolunda respektablel i allafall. Den var i och för sig faktiskt inte så lortig innan heller, men en madrass på golvet och en flyttlåda här och där gör mycket det. Även persiennerna har fått sig en omgång efter många om och men.

Sen jag flyttade hit till Reveljgränd har jag fått två söner, dom bor här på gården och heter Signar och Didrik. Det är egentligen inga riktiga barn, inte ens några lådsas barn. Det bara är två namn som bor där, som jag plågar med att låsa in i lekstugan och ibland kasta några gamla makaroner på.

Dejt med flickorna på Ängesvägen på lördag. Många flickor blir det, men ju fler desto trevligare. Och på fredag blir det GH. Supernice.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi kan minsann lira GH på lördag också ;p

Postat av: Mamma Di

Puss

2008-09-11 @ 08:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se