Helgposition.

Nu är det alltså meningen att man ska inta den efterlängtade helgpositionen. Liggandes i sängen med datorn på magen. Kan inte bli bättre efter en veckas hårt arbetande på det ökända slavlägret Acb. Trots det så är jag vid god vigör då cellplasten har hållit sig någolunda torr, fredagskvällen till ära.

Solo är man också så här på kvällskvisten, men icke sliter jag ont för det. Kan vara skönt att sitta i mörkret och tystheten och läsa mina älskade bloggar som den slav under den drogen jag är. Dock är det lite uppdateringar. Skärpning folket!

Även nu kan jag påstå att det liksom igår är ganska sparsamt uppe i hjärnkontoret. Får nog låta detta bli inlägget för nu och hoppas att jag kommer på något roande att skriva till nästa gång.

/ Ellinor - The one and Lonely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se