Helt tomt.

Hmm, måste säga att det är oroväckande spartanskt möblerat uppe vid hjärnbalken just nu, kommer inte på mycket vad jag ska skriva. Dagen har väl varit till belåtenhet förutom den fruktansvärt blöta cellplasten som tydligen hade bestämt att blöta ner varenda liten palta jag hade på min veka kropp. Så de byxor som förut suttit löst hängande kring mina lår var nu som slickade kring mina späda ben.

I afton har jag även celebert besök av min yngsta syster som är här och förgyller min vardagskväll med sin söta nuna. Vi har fixat och trixat lite med hennes outfit inför fredagens bus. På lördagen bär det av till Rätan mest troligt, måste måste måste hämta ut mina böcker från posten i Åsarna, som ska inte behöva ligga där betalda och klara i flera dagar till. Sen var det visst någon herre som ville ha chaufför till Klövet för att förtära alkoholen.

Nu har jag och Zebbe kokat ihop att vi ska ha en öl / guitar hero afton någon kväll. Det är något som man näppeligen kan tacka nej till.

Kommentarer
Postat av: Grisen i säcken

De må vi ta och ha också, nu när jag har guitar hero med 2 guitarrer:D dock inte denna månad som det ser ut på jobb-fronten. Men vi hörs om detta nabo!=) PUSS

Postat av: Erika

Jag förstår fortfarande inte tjusningen med guitar hero, men ölen tar jag gärna :P

2008-09-05 @ 06:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se