Telefonlistan för kvällen.

Har du kysst nummer sju?
Andrej, näe, det har jag inte, men han har nog fått sig en kram någongång :).
Har du träffat nummer nio i veckan?
Ja, träffar Anna Banana dagligen på jobbet.
Älskar du nummer tio?
Näe, Anna Edbladh älskar jag då rakt inte.
Är nummer elva en sötnos?
Ante Öst, det är klart han är det!
Är nummer femton en bästis?
Min arbetskollaga Bert-Ola, nej det vill jag inet påstå.
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Buppen, nope!
Brukar du hänga med nummer nitton?
Camilla Arnedotter, ja, vi brukar hänga lite ibland..
Är nummer tjugo bra?
Carina, jorå, hon är väl oki.
Gillar du nummer tjugosex?
Cracki är trevlig han.
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Daniel Lagert, ingen aning, var okristligt längesen jag träffade på honom.
Hur känner du nummer trettioåtta?
Emma Norling, vi kommer båda från Rätan!
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Eva Hall, näe, det är jag icke!
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Fritz Nilsson, henne har jag känt sedan 2002 när vi började gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se