Uppdatering om mitt tillstånd.

Mår fortfarande som en påse fotsvett, pratade med en väldigt vänlig tant på sjukvårdsupplysningen samt kollade på vardguiden.se. Symptomen jag har (ont i öronen samt gula prickar på halsmandlarna..äckligt) tyder på halsfluss och öroninflammation. Dock tyckte hon att jag inte skulle åka till sjukhuset förän i morgon, det är nämligen svårt att säga vad det kan vara de tre första dagarna. Orkar inte göra ett skit, bara ligger under täcket och tittar på serier och käkar ipren.
Prövade att dricka coculana (medicinen med morfinet) en gång till häromdagen, det funkade inte som jag ville. Det gav ingen smärtlindring, men dock blev jag helt paj i kolan och somnade som om någon tryckt i mig 15 sömntabletter, trots att jag sovit från och till hela dagen.

Tack för alla kommentarer förresten, det värmer i min sjuka vardag. Och i morgon ska jag ringa hälsocentralen och boka en tid. Orkar inte leva på soppa mer nu.

Grattis förresten syster på 24 årsdagen. Synd bara att jag verkligen inte orkar komma :(

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Stackars, stackars Dig. Krya på dig!

2008-09-17 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se