speciallistan.

En smula knepig lista med låtar.

VEM VET?
- Han vet uppenbarligen, vem han är har jag ingen aning om. Dom vet också, för det brukar man säga "Dom säger att det ska bli finväder i helgen" tex. Så jag svarar nog att Dom vet.
VEM ÄR DU, VEM ÄR JAG?
- Du är förhoppningsvis en mycket trogen läsare av min skit. Jag är en stundtals fanatisk bloggare.

SE PÅ MIG NU VAD TYCKER DU?
- Jag ser dig tyvärr inte, men om jag skulle se dig så skulle jag säkert ha något trevligt att säga.

FRÄMLING, VAD DÖLJER DU FÖR MIG?
- Det är mycket jag döljer som jag inte avslöjar här, men mina sjuka tankar delar jag gärna med mig av.

VEM SKA JAG TRO PÅ?
- Tro på mig och på tandläkaren, vi brukar oftast ha rätt.

VEM TÄNDER STJÄRNORNA?
- Bert Karlsson?

ÄR DU REDO?
- För vad? Arbetslivet? Barnafödande? Skoskav? Bandspagetti? Specificera dig tack!

E' DE' DET HÄR DU KALLAR KÄRLEK?
- Nja, det vill jag väl inte kalla det riktigt.

VAR KOMMER BARNEN IN?
- Dom barnen som möjligtvis kommer in till mig hoppas jag kommer genom dörren.

HANDEN PÅ HJÄRTAT VEM KAN LOVA ATT MAN KAN STÅ FÖR ALLT MAN SAGT?
- Vita lögner kan vara ett måste ibland. Annars är det ju bra att hålla sig till sanningen.

Tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se