Tala för dig själv, dumjävel!

Whats the thing med att prata med sig själv egentligen? Alltså när man är tex i affären, så kan folk gå omkring och säga; "Jajust ja, jag skulle ju ha ett knippe dill också" eller "Jösses vilken färsk och fin persilja dom har idag". Vad är grejen liksom? Dom säger det lagmom lågt för att folk inte ska tro att dom är dum i huvudet, men fortfarande lagom högt så att folk faktiskt hör. Jag pratar nästintill aldrig för mig själv på affärer, jag har inget vettigt att säga tycker jag så varför stå där och prata med kalvfiléer och potatismos, dom lär ju knappast svara. Hmm. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vem har du hört prata med sig själv i affären nu då? =P

Postat av: Emelie

Haha, vem har du hört prata med sig själv i affären nu då? =P

2009-04-06 @ 20:41:45
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/
Postat av: The Big LeBuffskey

Ha Ha! de är juh Helt chefsmässigt att gå runt å prata med massa matvaror =)



Tänk va smidigt om fläskfilén svarade gamla pensionärer som är halvblinda: ICh bin Deutsch! bara dom klämde lite på den. Hade underlättat som faen för personalen =)

2009-04-07 @ 05:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se