Tjenixen.

Hejsan svejsan gott folk. Då var man vaken och på språng, ellerja, det var väl lite att ta i, men jag ska alldeles strax gå upp och koka ihop mig någon frukost.

El Stefano ringde förut och avbokade mötet med mig, även torsdagens möte avbokades. Dock är det ändå Svenstavik som gäller idag för träff med arbetsförmedlaren.

Har egentligen inte så mycket mer att förtälja mer än att jag inte vann när vi bowlade igår, men jag knep en stark andra plats på omgång nummer två. Jippikayey. Varför tar det ungefär femtiotre minuter innan man får in snitsen när man spelar en timme? Skitkorv.

Frukost var det ja..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska du in till stan imorn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se