Todays.

Skriver en lista i hopp om att jag ska nå mitt mål med inläggen, då jag inte har någon vidare inspiration till att skriva något.

DAGENS VILL HA:
En avocado och paketet från Gina som ligger i Åsarna.
DAGENS KLÄDSEL: Blåa stuprörsjeans och ett turkost linne.
DAGENS SMINK: All natural.
DAGENS FRISYR: En knul-liknande, mycket slarvig, tofs mitt uppe på huvudet.
DAGENS HÄNDELSE: Jag tog mjölk i kaffet.
DAGENS LÅT: Hurricane Gilbert med Håkan Hellström. Det bara kom upp i huvuet.
DAGENS PLANER: Dricka upp mitt kaffe är närmast, sen vet jag inte.
DAGENS SAKNAD: Avocadojäveln jag vill ha och lilla Leon som jag vill snusa på.
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte har någon nagelfil till hands.
DAGENS DROG: Jordnötter.
DAGENS ROLIGASTE: Att Sophie är virrigare än en senil-dement.
DAGENS FAVORIT: Ansiktsvatten från apoteket.
DAGENS KÖP: Inte ett dugg faktiskt.
DAGENS GODIS: Russin.
DAGENS DRYCK: Kaffe.
DAGENS LÄSNING: Smsen från kära vänner.
DAGENS HUMÖR: Känner mig ganska neutral för tillfället.
DAGENS ORD: Ryggsvett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se