Drygt.

Jag överdriver sannerligen inte när jag säger att det tog trettisju timmar att lägga upp alla dessa semesterbilder. Ellerjo, en liten överdrift måhända att det är. Men det var en smula drygt måste jag medge. Men vad gör man inte främst för fraulein borta i Detchewelle.

Jag berättade ju för något tag sedan att min laddkabel till datorn gått sönder. Pappa beställde en ny som fungerade utmärkt. Men idag när jag flyttade datorn till köket började den glappa och låta skitkonstigt, typ birrr, birrr, birrr. Jag blev tammefan inte klok på fanskapet så jag höll nästan på att fälla en tår. Som tur (och konstigt) var fungerade det när jag satte den inne i mitt rum igen. sjukt som satan.

Dessutom besiktade jag Lill-nissen igår, numera känd som den-där-jävla-bil-jäveln-från-helvetet. Den gick såklart inte igenom. Så nu ska här inhandlas nya däck, krängningshämmare, spindelled och positionsljus. Slutar aldrig helvetet med den där bilen? Jag ska ju ha den tills jag fyller minst nittioåtta.

Var hos Sara idag och drack kaffe i ett gäng timmar, alltid lika trevligt, dessutom fick jag hjälp med hur man gör för att fixa traderapaket. Mycket bra. Har massor av kläder att sälja, vilket gläder både min plånbok och min lillasyster. Tänkte jag skulle ta mig ann det nästa vecka om det är någon som känner för att ge mig en hjälpande hand :).

På fredag blir det minsann dags för årets andra kräftkalas, denna gång på gärsgårds med de sedevanliga kräftfest-deltagarna Erika, Micke och Allmighty. Och på lördag mina vänner, går årets tredje kräftskiva av stapeln, denna gång i Röjan. Har aldrig kalasat i Röjan förut, men ellerhur låter det som ett röjigt ställe?!

Nä, nu ska jag borsta mina bissingar och läsa bloggar.

Solong.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan ju alltid ta med grejorna hit så fixar vi upp lite annonser! =)

Postat av: Emelie

Du kan ju både vara snäll och duktig. Haha!

Puss<3

2009-08-27 @ 19:42:38
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se