Guthen morgen.

Jag fortsätter i samma stil som på semestern, kliver upp innan tuppen. Idag är det jobb som står på la program, sen blir det kräftor.

Förra året var jag och Allmighty så osmart att vi lyssnade på musik på youtube på natt- / morgonkröken. Saken är bara den att när vi satte på en låt så gick vi till köket och groggade. När den var slut gick vi iväg igen och bytte. Snacka drygt att kuta som en illbatting, dessutom var det ett störande moment i våran fina Ouzo/Fanta kombination.
I år har jag kommit på att jag kan ta med mig min dator. Finfint. Och jag kan lova att det är ingen Lasse Stefans på kärleksfull volym som kommer ur den, Micke. Möjligtvis den där om flaggan och hjälten.

Emottog just ett sms från Crack. Han avslöjade att det fanns billiga garderober (201or) på Acb just nu (dom håller väl på att sälja ut skiten). Så är det någon i kretsen av ´de närmaste´ (närområdet) som behöver garderober så skriv en kommentar.

Nej, nu ska jag kolla ansiktsboka, sen är det dags att gå iväg och valla barn.

Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se