Kräftkalas, Kräftkalas.

Var som skrivet på Kräftkalas igår hos Zandra i Röjan. Ett trevligt gäng var det, kräftorna var goda och snapsarna slank ner.

Zebbe och Zandra badade i Röjån. Sveinkallt.
Zebbe
, Zandra och jag ska gå på matlagningskurs hos Elinor för tusen spänn i timmen. Som hittat.
Göran
däckade på soffan.

Den gode Zebastian och jag delade på en alltför smal och hård säng på natten. Dock är jag ganska bra på att dela smala sängar med folk, jag putar göörmycket med röven så den andra får ligga på kanten alternativt intryckt i väggen, vilket hade hänt i natt.
Dock skulle jag kunna använda mig av diverse tillhyggen på min rygg nu. Träningsvärk till jävla förbannelse av någon underlig anledning, då jag inte utfört någon fysisk excersis vad jag kan komma på.
Men jag sansar mig nog, ryggen kanske kan vara bra att ha senare i livet.

Förresten så kom Zebastian i fredagsnatt på den smarta idén att vi skulle göra skitstora kräfthattar till oss att bära under lördagen. Tydligen spann han vidare på det där med stor kräfthatt, för sekunden efter kommer han på att vi ska göra en megaskitstor kräfthatt till bilen.
Sagt och gjort, halv ett i lördags skred vi till verket. Inkasserade kartonger på Ica, macken, panget och hemmet, lim, tejp, och papper sponsrade Tora och Jan med och vi började bygget.
Tio över fem var vi utan paus klar. Så såg ni en röd mitsubishi med världens största kräfthatt på i lördags så var det vi. Ska sätta in en bild på den också så fort jag lagt in dom från kameran.

Godnatt på er nu folkens. Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: nellsson.

Haha, jag såg er nog. Jag skrek åt alla i huset att kolla ut för att det var en konstig bil utanför. Jag skrattade tills magen vände sig och tårarna sprutade. ;).

Postat av: Sara

Fan, jag missade det... Lägg ut en bild!

2009-08-31 @ 10:55:04
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se