krämpor.

Jag börjar sannerligen känna mig som en mycket gammal människa. Jag lider av krämpor. Och inte bara en. Min rygg värker hiskeligt att både träningsvärk och vanlig hederlig arbetarvärk. Min ena tå har givit upp, så när man går gör det ont. Plus att min vänstra hand inte är vad den borde vara. Jag har fått en hemsk jävla klåda mellan tummen och pekfingret, samt på pekfingret. Har yttepyttesmå blåsor där, vettefan vad jag har haft för mig. Men eftersom både fredag och lördag hade inslag av starkvaror kan det ha kommit någon brännässla i vägen för min stackars hand. (Dessutom är klåda ett av de fulaste orden som finns).

Nåväl. Man lever med livet som insats med alla dessa sjukdomar. Och nu när svininfluensan härjar kan man inte gå säker där heller.

Nog med klagande, nu ska jag titta på den första månlandningen och lyssna på sköna hits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se