Spö.

Ja, nu kan man sannerligen ranna röva på sig själv. För efter noga genomgång av både bil och bagar finner jag inte adaptrarna någonstans. Det sämsta är ju att alla tre ligger på samma ställe. Någon siare som kan se vart i helvete jag har gjort av dom?! Jag dör ju om jag inte kan tömma kameran innan vi åker på semester.

Vet inte riktigt vad jag ska förmedla av intresse idag. Kan ju förtälja att jag, Emelie, Anders och Kajsa var på tur till Hammarede igår och klampade på hängbron. Eller så var det väl egentligen inte. Jag gick på stapplande, svaga, skakiga ben över medans de andra tre studsade som besatt. Det var inte kul. Vi såg även våran vän renen två gånger. En mörkbrun ren som såg riktigt mjuk ut, med den största krona jag någonsin skådat. Knappt så han kunde hålla upp den själv. Sen drömde jag om renjäveln i natt också. I drömmen var han min bäste vän tydligen. Vad är det egentligen mitt undermedvetna försöker säga mig?

Nu ska jag ambisions-kaskadera internet.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tänk att di små adaptran kom te rätta te slut.

2009-08-10 @ 16:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se