Årsberättelse.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev en äkta morre Kaj.

Höll du några av dina nyårslöften?
Att skriva tusen inlägg på bloggen, vilket jag lyckades med, med råge. Dock kom det löftet något senare än nyårsafton.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min syster och svågis Micke blev föräldrar åt världens finaste barn, Leon.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

Vilka länder besökte du?
Var i Tyskland för första gången och hälsade på lilla lillasyster.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Inget direkt specifikt jag kommer på, men möjligtvis skulle jag önska lite mer motivation till att träna. Samt ett arbete.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
26 mars då jag blev moster för första gången!

Vad var din största framgång 2009?

Dessvärre anser jag inte att 2009 medförde så väldigt många framgångar.

Största misstaget?
Hmm. Kommer inte på något..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte mer än förkylning.

Bästa
köpet?
Måste nästan ha varit min filt, som håller mig fruktansvärt varm om natten.

Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min lilla systerson Leon gör mig otroligt glad vareviga dag.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Som varje år är det `Keep on rocking in the free world`.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har nog varit ungefär samma. Försöker alltid vara glad och se allting ur en positiv synvinkel.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Krockat med djur. haha.

Hur tillbringade du julen?

Hemma på femton med familjen (minus lillasyster och storebror) samt morbror och fru och kusin med familj.

Blev du kär i år?
Nej.

Blev du tillsammans med någon?
Nej.

Favoritprogram på TV?
Även detta år var `Ensam mamma söker` det enda programmet jag följde.

Bästa boken du läste i år?
`Mossvikenfruar`.

Största musikaliska upptäckten?
Hmm. Spotify.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag önskade mig ingenting. Men jag vill dra mig till minnes att jag fick bra saker.

Något du önskade dig men inte fick?
Eftersom jag inte önskade mig något så nej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Eftersom man är lite till åren kommen så minns jag faktiskt inte vad jag gjorde. Jag vill minnas att jag jobbade åtminstone.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid saker man önskar varit bättre, men allt ska inte gå så jävla bra jämt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mysig.

Vad fick dig att må bra?
Familjen och vännerna.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law, såklart.

Vem saknade du?
De människor jag ville ha omkring mig, hade jag omkring mig. Förutom Emeluren som drog sin kos sista halvan av 2009.

De bästa nya människorna du träffade?
Alla goa gossar på Silja Symphony. Underbara människor.

Kommentarer
Postat av: Adam!

Jag tror jag älskar dig

2011-01-09 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se