Godafton.

Jaha, då är man åter på banan igen. Har inte haft en förbannade tanke på att blogga under gångna dagar, inspiration noll kallas det även. Men skam den som ger sig, jag ska nog försöka få till något läsvärt idag ändå. Kanske. För som jag sagt mången gång förut så går det inte att blogga på detta något osunda stadium när målet är att uppnå tvåtusen inlägg innan 2010 är till ända.

Snart bara sju ynka fjuttiga dagar kvar till jul. Och jag har endast fem små julklappar kvar att inhandla innan jag är helt klar.
Nere i Tyskland tjuvstartade vi julen en smula och öppnade julklappar med lilla lillasyster. Jag fick en parfym `Armani code´, blev mycket lycklig eftersom min gamla tog slut för någon månad sedan. Så nu är alla mina vänner samlade igen; Armani, Chanel, Hugo Boss och Jean Paul Gaultier. Härlig syn.

Dagen idag har förövrigt gått ut på att städa en stuga i Storhogna. Letade som galningar i nästan en timme (!) efter den där jävla stugan..och när vi hittat den efter lite (mycket) hjälp från Fredrik så var det fel fucking stuga. Hittade slutligen till rätt i allafall och fönstrena blev putsade och golvet skinande rent. Perfekt arbetsdag mellan åtta och halv tolv.

Har börjat komma bättre överens med min telefon nu faktiskt, dessutom har mina goda föräldrar skaffat sig likadana. Jag och pappa har blåa och Erkki och mamma har rosa. Väldi käckt.

Nej, nu ska jag ta och ägna mig åt viktigare saker. Solong Kompadres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se