Gomorron.

Godmorgon på er. Fast jag har faktiskt varit vaken ett tag. Dessutom var jag vaken en lång stund vid fyra-draget också av varierande anledningar. 
Ska alldeles strax kliva upp ur sängen, klä på mig och kila ner till gärsgårds där jag som vanligt hoppas på en kaffetår. 

Nu är det minsann inte så rysligt lång tid kvar innan det är dags att dra till Deutschewelle, Erkki är lite nervös inför flygresan med Leon, men det kommer gå galanters galant. Bara som sagt man har byggt upp ett gediget lager med majskrokar innan så ska det nog gå vägen.


Leon och den ena mostern, nästan nykläckt.


Leon och den andra mostern, 8 månader. Liiite skillnad.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är väl för alla majskrokar han trycker i sig som det är sån skillnad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se