Hjälp, jag är med i en japansk tv-show.

Japp, det är så sant som det är sagt. Glömde berätta det, men förra veckan när jag och Erkki var inne i Östersund och kollade en tur. Så kom det tre japaner och gick, den främsta hade en filmkamera och han gick och filmade Jörgen Gustafsson från `Det okända`. Både en, två och tre gånger hamnade jag och min goda syster i kamerans blickfång. (Eventuellt kan det ha varit så att det var meningen..). Det kändes verkligen som att den käre Jörgen förföljde oss. Kanske är det vi som är de två osaliga andarna han letade efter.

Fick senare reda på att programmet kommer sändas i Japan på juldagen, skulle vara roligt att se det, någon som bjuder på en resa till Japan lagom till jul?


Kommentarer
Postat av: Alex

Det avsnittet finns på youtube :)

Svar: Meeen, vad söker man på? Kom tillbaka och berätta :)
Elliiicious

2012-09-17 @ 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se