Nejlikor.

Hemma diskuterar vi nejlikor. Nejlikornas att finnas eller icke finnas i köksskåpet. Dom fanns.
Idag mår jag som en tbc-sjuk. Hostar som en tok, ungefär som om jag har varit en storrökare i femtio år. Det blev min sömnlöshet i natt, mellan 02 och 05.
Har i allafall duschat en smula och känner mig piggare (brukar kunna vara så, eller hur Emelie?!).

Leon har varit här hela dagen och lekt med sin lille morfar och mormor. Gåstolen från när en annan var liten är framplockad och agerar fordon åt den lille ligisten. Hjulen är en smula tröga, men det lille gossebarnet är nöjd.

Nu är det slut. Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Duschning brukar kunna hjälpa må jag säga.



Men sluta ta min sägning med att hosta som en storrökare med TBC!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se