Propp.

Känner mig som en mycket tjock människa nu. Har nyss proppat revbensspjäll, lax, ägg och en mycket god ost (minns inte i skrivandets stund vad den heter). Så nu är jag proppmätt. Trots detta mulande begav jag mig in i vardagsrummet efter middagen för att klämma lite choklad. Så nu kan jag knappt röra mig. Som jag sa till mamma; ´Blame tv-Anders`, eftersom det är han som skickat tusen chokladaskar.

Nu ska jag sakra ihop mitt liv och gå ner på gärsgårds och invänta folket som ska anlända på en liten förbrakare. Samt att jag ska umgås lite med pannan. Vi gillar varann.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du vill vara med. Finalisterna publiceras runt 00.30...så kika in då :)



Vad gör du annars idag?

Postat av: Emmelist

GRATTIS! DU ÄR EN UTAV FINALISTERNA I DAGENS BLOGG :D



RAGGA RÖSTER UTA FAN! Å DOM FÅR Lägga röster i inlägget jag har publicerat angående finalisterna!



LYCKA TILL!!!

2009-12-26 @ 02:51:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hehe ja jag brukar väl inte låta folk rösta på sig själv...men alla verkar ju göra det så :P

2009-12-26 @ 16:33:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se