The baggyhoe.



Såhär till jul tänkte jag visa en mycket ointressant bild på vad som döljer sig i min väska..

1. Glasögonfodral. Med tillhörande glasögon inuti.

2. Plånbok. Med tillhörande kort och förhoppningsvis pengar.

3. Tuggummipaket. Räcker allt som oftast två månader.

4. Body lotion. Fick tolv tuber på en efterfest i somras.

5. Nagellim. Utan tillhörande naglar.

6. Parfym. Intimately Beckham.

7. Godispapper. Från en japp som jag fick den av papi för ett tag sedan.

8. Min absoluta favoritpenna.

9. Kork. Utan tillhörande penna.

10. Lipsyl från Yves rocher. Kokossmak.

11. Pilotbrillor. Ligger kvar sen forum.

12. Julkort. Dessa är färdigskrivna och ska postas närmare jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se