dagen efter kvällen före.



Ska jag komma upp i mina tusen inlägg innan året är slut gäller det att inte ligga på latsidan, minst två inlägg om dagen för att klara av det. Yes.

Gårdagen var intressant, började på 25an och avslutade det hos Krillo. Finns egentligen inte så mycket att förtälja förutom att björnölen är slut, så nu blir det bananöl för hela slanten. Vart även lite sentimental igår med Sophie, så som man alltid blir när man druckit. Varför får man aldrig ur sig dom där sakerna när man är nykter?!
Fick också lite gulliga sms av sångfågeln, det var trevligt måste jag säga. Thanks.

Nej,
nu ska jag försöka slita min kära lillasyster från datorn och styrketräna lite, nähäpp, det sket sig direkt för nu skulle hon tydligen titta på film med svågis.

Gårdagens bästa citat
"Allnight lollipop suckie suckie longtime"
 - Jag förklarar för Emelie hur man betalar taxi i natura.

Heders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se