duktig flicka.

Tänk jag störde mig så hemskt på headern så jag gjorde om den i allafall, nu är det a little less löööv i den. Den blev faktiskt bättre. Blev lite besviken dock på att när jag kollade på bloggen på Erikas dator så såg den inte lika snygg ut som den gör på min. fuckface.

Har varit på besök i gärsgårds ikväll och tittat på "det okända". Till det blev det även två apelsiner, jag känner mig skitbra nu när jag ätit frukt istället för att mula i mig fika. creds till mig. Dessutom kan det vara bra med lite vitaminer eftersom jag fan aldrig äter frukt, dock har ju det sin förklaring.

Till kvällsfika här hemma på femton blev det samma som igår, är inte speciellt hungrig så det blev det gudabenådade vattenglaset idag igen. vatten är fan underskattat. i allafall av mig.

Ännu en kolossalt tidig morgon väntar om några timmar, men flyter dagarna på i den takt som gjort hittills i veckan så går det på ett flugknull innan det är helg. härliga tider.

För att uppdatera er ytterligare om läget så värker mina ögon, tror jag råkade hälla en burk tvål i dom eller något när jag tvättade ansiktet. Men det är säkert rätt klädsamt med rödsprängda ögon till min bleka kropp. Rött och vitt passar ju bra ihop så varför inte?

Sitter och lyssnar på musik på youtube, det dåliga är att man har alltför dålig fantasi vad gäller att komma på vad man ska lyssna på. Sitter därför och lyssnar på den gamla slagdängan For those about to rock med Ac/Dc.

Nej nu ska jag kolla lite bloggar, känner att John Blund är i antågande.

Här har ni något att skratta lite åt såhär på nattkröken;



Varför kan inte min dator sammarbeta och centrera filmen? skitapa.

Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: kristoffer Los Andersson /krillo what you want to kål mi =)

HAHA FAn så borte i huvudet han är thommy där i pippi ja jävlar.. fast sången skull ha skrivits om.. Je är lycklig je är lycklig fredag kväll , lördag, lite på söndag.. Jaja si ju bra ut läsninga hen :) tack care

2009-02-05 @ 01:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se