fettisdagen.



Jag trodde först att hela fettisdagen skulle gå förlorad, blev förbannat besviken på att acb inte ens kan bjuda sina anställda på en simpel semla, men till min stora lycka räddade Erika upp det hela och bjöd på en. jag bugar. Dock hade jag inte räknat med den korniga mandelmassan som gjorde att min hals kliade och mina läppar svullnade. Alla ni som är allergisk, kleta på allergenet på läpparna så blir ni nästa Olinda. sjukt snyggt..hmm.

Truckade idag med, fick massa pall från källaren och min allra bästa kvinnliga vän som jobbar på nedervåningen. hon har färgat håret nästan svart, nu ser hon ut som en tvättäkta källarhäxa. Efter jobbet for jag på OK och köpte en ny doftgran, Danill har förbjudit mig att köpa någon annan än svart, gul eller amerikafärgad, det fick bli en tuff svart, den luktade rent.

I dagens ÖP kom dagens ros till mina före detta arbetskamrater med, tjoho, fick ett tack sms av B-O. snäll han är.

Nu måste jag fan vila en kvart innan jag gör nåt mer, annars kommer jag tyvärr dö.

Smaklig semla.

Kommentarer
Postat av: Marika

Nej men tack :) Vad roligt, nu blev jag glaaad :)



Kör du också truck? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se