godnatt sverige.

Nu är det godnatt för min del, känns som att det är dags att krypa till kojs efter en sån här lång bloggdag. hehe. Dessutom vill det till att vara på alerten i morgon när Soph ska dra runt mig i halva Östersund.

Måste skryta lite om mina designs här också;

Mammas blogg gjorde jag för någon vecka sedan, man ser tydligt att man lärt sig mer på sista tiden, måste nog göra ett ryck till med den. Känns ganska B nu.

Emelies blogg gjorde jag nu ikväll, är nöjd med headern, men inte med bakgrunden. Ska ge mig i kast med den i morgon.

Erikas blogg gjorde jag för hur längesen som helst, dock är den ganska stilren och inte så kluddig så den är jag ändå ganska nöjd med.

Sophies blogg gjorde jag igår. Väldigt nöjd med både header och bakgrund.

När man inte kan så mycket är det lätt att man gör liknande designer och headers på alla, dålig fantasi kan det också kallas. Nåväl, nu ska jag som sagt lägga mig under täcket och slumra.

Må väl.

Kommentarer
Postat av: terese

Vilka stilmallar är enklast att använda sig av? Har försökt med de flesta men jag blir bara snurrig.



Jo men om jag har ett kort på nåt och vill ha det som bakgrund då ska man väl skriva nån url då man lägger in den eller är jag helt ute å cyklar. Försöker men det vill sig inte. Å så ska den väl vara i gif format också. Kan du hur man byter teckensnitt också?

jag har läst html så jag SKA egentligen kunna sånt här men det är helt borta!

Postat av: terese

Har suttit å kollat å jävlats mest hela dagen så lite börjar jag få in i skallen tror jag ända tills jag ska testa det! :-( då gör jag fel ändå!



[email protected]

2009-02-03 @ 22:12:02
URL: http://t82erese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se