halvfart.



Idag har livet gått på halvfart, har sovit bort ungefär hela jävla dagen, men det var skönt. Var så trött att jag ett tag trodde att en koma på sisådär tretton dagar var nära. Dock är jag inte pigg nu heller, seg i kolan liksom. Därför blir det nog snart kudden och Svensson Svensson i allafall så man inte försover sig i morgonbitti igen.

Tre dagar kvar på acb nu, på torsdag ska vi ha meeting med våran pjc (personliga jobbcoach, satan så viktig jag låter) drygt, tyckte inte att det gav någonting mer än lite mer kaffe i kroppen sist jag hade kontakt med dom. I morgon ska jag möta upp min käre vän Allmighty för lite tatueringsredigering. Äntligen har mitt eviga telefonklottrande fått utdelning och mina verk kommer pryda en annan människas kropp. Lägger ut en bild på tatueringen när den är ditetsad om jag får tillstånd från karln i fråga.

Jag har blivit helt photoshop och picasa frälst, kan sitta i timmar och fixa med alla bilder jag har (och det är ett par tusen). Det är minsann roligt att man kan göra något roligt med bilderna istället för att dom ska ligga på hårddisken och bli dammiga.

I morgon får ni påminna mig om att jag inte ska glömma att fylla på vatten i trucken, kan hända att man får skäll av PeA då, och det vill vi ju inte. Ganska fränt egentligen att det fortfarande står mitt namn på trucken sen jag var a real truckdriver. Apropå truckar och skit så fick jag träffa världens bästa Tommy idag, fick till och med två kramar av honom, en väldigt lång vi-har-inte-kramats-på-länge-kram och en kort hejdå-kram. Det var minsann inte igår man fick ta i kring den karl. Han hade även med sig min lönespec. det var mycket snällt.

Någon som förresten vet vart man ändrar färg på ramen till bilderna som läggs in i bloggen?

Nu är sömnen i antågande men innan jag släcker ljuset för dagen vill jag påminna er om att Lox är foktiskt den beste fesken.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

osså gjorde Du det iaf!

2009-02-25 @ 08:00:49
Postat av: Pappa Din

Jaa, skämmes tamifaan!

2009-02-25 @ 08:06:48
Postat av: sandra

nice blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se