highfive.

Nu har jag (eller mamma) nyss gjort ett femte försök med stickorna, men det verkar inte ha lyckats. shitshitshit. Dock kan man nog säga att lyckan är en aning hög ändå, idag är det nämligen Hondan som följer mig på jobbet. Lill-Nissen står på tork och tining och hoppas på en bättre bil-dag för den i morgon. Känns just nu som att alla bilar jag tar i bara kukar ihop. Igår kraschade hela bakrutan på Opeln när jag slog igen dörren. typiskt.

Var hos tant farmor ikväll och drack kaffe, jag och "Nicke" tittade i boken "Släktträdet" efter fina namn till den lilla bebbibooon. Det fanns gott om vackra namn såsom Eivor och Ove. Ja, jag undrar ja vad det slutgiltiga namnet kommer bli. Jag hoppas fortfarande på Malte.

Telefonen går varm av en syster som visst har bestämt sig för att tjata sönder mina öron om att jag ska följa till staden i morgon och titta på bebiskläder och lämna in Opeln på omglasning. Men serri, vet fan inte om jag pallar en till tidig morgon. Beror på hur mycket min käre försteman tänkte köra med mig i natt. Man kanske ska göra en Danill och ta en powernap mitt i natta?

Förstår mig verkligen inte på folk på skiftet efter oss, dom kommer och klagar (till mig) på folk på mitt skift och ber mig säga till dom att vissa saker dom gör inte är rätt. men jag får inte säga vem som har klagat. Säg det själv istället så slipper jag bli indragen i era skitnödiga diskussioner.

Nej nu ska jag kolla face och sen blire väl jobbet om en sisådär trettio minuter.

Bjuder på en mycket fin låt;



Må väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Don Edwards, vilken man!

2009-02-10 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se